HABILITATS i PROCEDIMENTS D'ANIMACIÓ EN FLASH FETS FINS ARA
Repaseu lo que hem fet i xequejeu:
- Introducció sobre l'animació en Flash. Hem explicat que, a l'igual que Flash redueix pes dels gràfics vectorials gràcies a que defineix matemàticament les corves, també pot reduir pes a la pel·lícula al definir matemàticament les animacions.
- Heu vist un exemple d'interpol·lació de moviment on amb dos fotogrames clau l'objecte es deslplaça d'un punt a un altre. Aquí lo que esteu fent vosaltres és indicar la posició on han d'estar els objectes en diferents fotogrames clau i el reproductor de l'usuari interpol·larà les possicions intermitjes entre diferents posicions. És a dir que només amb la informació dels fotogrames clau ja definim el moviment. Ho farem amb més detall més endavantj, només ha sigut una introducció per veure què és una interpol·lació en Flash.
- Manipulació de fotogrames:
- Insertar fotogrames generant així intervals de fotogrames o "blocs de fotogrames".
- Allargar i/o escurçar intervals de fotogrames.
- Insertar fotogrames clau. I fotogrames clau buits.
- Sel·lecció de fotogrames
- Doble click sobre un interval de fotogrames
- 1 click en el primer fotograma que desitjem sel·leccionar i (1 Click + MAYS) en el darrer fotograma que volguem sel·leccionar. Això es pot fer inclús amb fotogrames que estiguin en diferents capes
- Arrossegant el cursor.
- ...
- Desplaçament de fotogrames
- Fent doble click i arrossegant cap a la dreta o l'esquerra en la mateixa capa.
- Fent doble click i arrossegant cap amunt i cap avall canviant de capa.
- Copiant fotogrames i enganxant-los en una altre lloc.
- Copiar fotogrames
- Extreure fotogrames
- Tallar fotogrames
- Eliminar fotogrames
- Esborrar fotogrames(una mala traducció, hauria de dir: esborrar continguts de fotogrames)
- EXERCICI D'ANIMACIÓ FOTOGRAMA A FOTOGRAMA. Un bitxo caminant. Us recomenava fer servir referències per que les potetes seguissin un moviment més natural fixant-se als punts on trepitjéssin.

0 Comments:
Publica un comentari a l'entrada
<< Home